KIA STRINGER
Novi Kia Stinger, koji je bio razvijan na temelju duge tradicije grane turisma, pravi je Gran Turismo po duši. Spaja moć s impresivnim izgledom i balansom u svakom pogledu.
STINGER
Njegov dizajn izražava mišičav i samouvjeren izgled koji se rasteže od glatkoga prednjeg dijela, vitkih bokova sve do moćnih bedara. Sve to bez odricanja pravog Gran Turismo duha – izvrsnog dizajna i dinamike.
Tehnologija praćenja mrtvih uglova djeluje kao vozačev ‘drugi par očiju’, jer eliminiše vozačeve mrtve uglove na lijevoj i na desnoj strani; kada vozač aktivira pokazivač smjera na digitalnom ekranu na instrument tabli se prikazuje događanje u njegovom mrtvom uglu; video se prikazuje pomoću diskretnih širokugaonih objektiva, koji su sakriveni ispod kućišta bočnih ogledala, a koji vozačima omogućavaju širi pregled u mrtvom uglu.

godina proizvodnje
MAKSIMALNA BRZINA
MASA PRAZNOG AUTOMOBILA
Novi Kia model možete pogledati sa svih strana. Sistem održava siguran razmak do vozila ispred na autoputu, a ujedno održava vozilo na sredini vozne trake i na krivudavim putevima. Sistem za pomoć kod spriječavanja sudara u mrtvom uglu predstavlja nadgradnju postojećeg sistema za upozoravanje na vozila u mrtvom uglu (BCW); umjesto jednostavnog upozoravanja vozača na vozila na susjednoj traci na auto-putu BCA kočenjem pomaže vozačima da izbjegnu eventualni sudar.
Prva za ljude
Kijina autonomna vožnja drugog nivoa veliki je korak prema poluautonomnoj vožnji. U kombinaciji sa radarskim tempomatom, LFA sistem prati ubrzanje, kočenje i položaj upravljača u odnosu na vozila ispred. To znači da je vožnja u gužvi lakša i sigurnija. Sistem, koji djeluje u rasponu od 0 do 180 km/h, koristi kameru i radar kako bi održao sigurnu udaljenost od vozila ispred i prati oznake na putu kako bi zadržao vozilo u postojećoj voznoj traci.
Kombinujući podatke sa kamere i radara iz Vašeg vozila, FCA sistem analizira podatke o drugim automobilima, pješacima ili biciklistima kako bi izbjegao potencijalni sudar sa njima. FCA takođe djeluje kako bi spriječio sudare sa vozilima pri skretanju ulijevo na raskršću. Ako otkrije potencijalni sudar, na Vašoj instrument tabli pojavljuje se signal upozorenja i aktivira se maksimalna snaga kočenja.
Sistem upotrebom kamere i radara održava zadatu brzinu, održavajući tako siguran razmak između Vas i vozila ispred. Takođe kontroliše ubrzanje i usporavanje kako bi zaustavio Vaše vozilo kada to učini vozilo ispred, a krene kada krene i vozilo ispred. Zahvaljujući navigacionom sistemu omogućeno je automatsko usporavanje vozila u bilo kom zavoju, a i dodatno doprinosi sigurnosti i vožnji unutar ograničenja brzine. Pored toga NSCC pomaže vozaču na krivudavim dijelovima autoputa, jer prije krivine automatski smanjuje brzinu vozila na odgovarajući nivo, dok nakon izlaska iz krivine sistem vraća na prethodnu brzinu.
Sistem koristi kameru za čitanje oznaka za ograničenja brzine duž puta i prikazuje podatke pored mjerača brzine i na navigacionom displeju. Tada možete sami prilagoditi brzinu vozila u skladu sa ograničenjima.
Kontaktirajte nas za dodatna pitanja